anoukintheusa.reismee.nl

Sports, winter formal & more

hallootjesss!! :D

De tijd vliegt voorbij en mijn Nederlands word ook echt slechter met de dag en ik gebruik steeds meer Engels door mijn Nederlandse zinnen, word erg leuk voor jullie als ik weer terug ben...haha mijn Nederlands was toch al nooit helemaal on point geweest.

Soccer season is helaas afgelopen vorige week en we hebben in totaal 6 wedstrijden gewonnen, 5 verloren en 1 gelijk gespeeld in de league. Dat is vrij goed voor het meisjes team vergeleken met de voorgaande jaren. Ik heb gefilmd hoe het eraan toe gaat als we een away game hebben en het staat op youtube (de link:https://www.youtube.com/watch?v=dXP4dHV2cSo ).Nu soccer is afgelopen ga ik aan track beginnen! Ik heb de try outs al overleefd en zit in de selectie, helemaal leuk :D

Het leuke is dat ik de enige blanke ben haha dus als ik terug kom naar Nederland dan ben ik ook ineens 25% african american, 25% hispanic & 25% American. De African Americans leren mij hun goede dans moves haha en nu ga ik nog al naar een ghetto school (wat je in Nederland dus niet zo snel zou zijn als je even tijdens de les naar de wc gaat is jongens zien pokeren in front of the jongens wc voor wiet of geld etc) , maar goed dus die dansen zijn best hilarisch voor hun om uitgevoerd te zien bij een blanke. De hispanics proberen mijn Spaans te verbeteren, nou dat lukt ze al aardig moet ik zeggen. Ik heb in ieder geval super veel plezier in track, elke dag is een feestje daar. De coaches zijn alleen wel heel erg strict en ze schreeuwen in je gezicht. Maar dat doen ze alleen maar om je beter te maken zeggen ze haha maar alsnog is dat erg beangstigend. 1 van de coaches is een oud olympic, hij is erg goed en weet zeker wat hij doet. Hij is ook al erg oud (waarschijnlijk iets in de 70 ofzo, maar dat is een gok).

2 weken geleden was er 1 van de belangrijkste basketball games op school tegen onze rival school. Ze nemen dat soort dingen erg serieus allemaal en er komt veel school spirit aan te pas. Het is erg leuk en dat heb ik natuurlijk ook gefilmd en op youtube gezet (de link:https://www.youtube.com/watch?v=mtVVUy13b9E ). Ze noemen die avond senior night, omdat het de laatste avond is die ze spelen in de league en sommige nooit meer zullen spelen in high school omdat ze laatste jaars zijn. Voor de basketball game ben ik met vriendinnen naar het winkelcentrum gegaan en hebben we sushi gegeten. Daarna hebben we nog een extra maaltijd + drinken gekocht daar in het restaurant en het in een doosje meegenomen. We zijn in het winkelcentrum op zoek gegaan naar een dakloos iemand om het eten aan te geven. Er waren er genoeg toen we het restaurant in gingen maar toen we naar buiten kwamen (1 uur later) waren ze zowat allemaal verdwenen. Dus toen we er eindelijk eentje hadden gevonden, vroegen we aan hem of hij misschien wat te eten wou etc. Toen zat ie heel arrogant te kijken ging hij vragen wat het was en toen we zeiden sushi keek hij ons heel erg verwend aan en zei: "ugh grosh no thanks." Terwijl zijn sign zei dat hij hele erge honger had en dat alles goed was...Maar goed uiteindelijk hadden we iemand gevonden en dat was een vrouw. Nou die heeft 40 minuten lang tegen ons gepraat en allemaal een beetje onzin (daardoor bijna het begin van de game gemist) , ik had het idee dat ze een beetje drugs had gebruikt maar goed ik oordeel niet..ze was alleen een beetje koekoek haha. Ze zei dat ze op straat leefde alleen voor een sociaal onderzoek en dat ze dat nu al 3 maanden deed. Ook had ze zwarte schmink op haar gezicht en leek ze een beetje op zwarte piet (lang verhaal waarom ze dit deed). Maar ze was wel gezellig hoor, wel apart tho...Naja uiteindelijk afscheid genomen en selfies gemaakt want dat wou ze om wat terug te doen voor ons.

Dat weekend daarna was een lang weekend, omdat vrijdag & maandag allebei presidents day is (GOD BLESS AMERICA for that). In dat lange weekend ben ik met een vriendin naar Venice beach & santa monica gegaan. Dat was super leuk! Venice beach is echt geweldig, my place to be. Er is zoveel te zien daar echt super leuke en vrije sfeer. Op de santa monica pier zijn Ruby en ik ook nog een bekende youtuber tegen gekomen, Joe Sugg. Mijn vriendin zag hem ineens lopen en ik zag hem eerst niet. Hij ging de andere kant op met zijn skateboard en Ruby ineens zo in mijn oor fluisterend: OMG isn't that Joe Sugg?!

Dus ik draai me om en ik dacht hetzelfde haha. Dus Ruby vroeg of ik ook een foto met hem wou en stiekem wou ik dat wel dus we zijn hem een soort van achterna gerend / gestalkt. Ondertussen tijdens het rennen waren we heftig aan het discusseren over wie het ging vragen. Uiteindelijk heb ik het maar gedaan want ik wou hem niet nog een kilometer achterna rennen. Dus ik vroeg of hij Joe sugg was van youtube en gelukkig zei hij ja en we mochten met hem op de foto! Super leuk en hij was heel erg chill. Ruby maakte het nog eventjes awkward door te zeggen dat we hem super lang achterna hebben gerend / gestalkt. Weer een hilarische ervaring rijker.

Vorige week zaterdag was winter formal en dat was erg leuk! 1000x beter dan de Nederlandse schooldansen. Hier waren ze een beetje aan het zeiken erover en ik keek mijn ogen uit en had de tijd van mijn leven. Ze hebben zelfs een heel groot buffet met allemaal verschillende soorten eten en het is zooo goed! Om van te janken...Ze hebben ook nog eens super mooie sierlijke tafels en stoelen staan om de dansvloer heen waar je dus gezellig kan eten en kletsen. Ze hebben een photobooth en heel erg romantisch buiten een watertje met een veranda en een mooi overdekt iets (geen flauw idee hoe je het noemt haha). Ik ben voor het gala naar het huis gegaan van een vriendin waar we met 6 meiden ons hebben klaar gemaakt. Toen kwamen de jongens netjes in pak. Een goede vriend en een goede vriendin van mij waren burritos gaan halen voor zich zelf en die goede vriendin kon het niet helemaal op dus ik heb maar even geholpen. Ik was bang dat ik ging morssen op mijn jurk en mijn haar viel steeds voor mijn gezicht tijdens het eten dus ik had eventjes hulp nodig wat een beetje voor hilarische miscommunicatie zorgde haha. Ik vroeg die goede vriend om mijn haar vast te houden naar achter zodat ik kon eten gebukt over een klein bijzet tafeltje en hij stond naast mij met mijn haar omhoog. Toen kwamen er 2 andere jongens net aangelopen en dat tafeltje staat net bij het raam dus ze dachten dat ik aan het overgeven was en kwamen helemaal naar binnen gerend en hadden snel emmer gepakt en water en toen vroegen ze of alles goed was haha draai ik mij om met mijn mond vol en zeg: "yeah, why?" Was best wel komisch op dat moment maar goed.

Morgen moet ik weer leuk donuts verkopen op school, de derde dag. Ik zit ook ineens in de science club (vraag me niet hoe ik daar dan weer beland ben)..en elke club moet een week donuts verkopen dus dan loop je rond op de school campus met boxen met donuts en dan moet je donuts verkopen (1 donut voor een dollar). Nou mijn school is klein beetje ghetto en niemand heeft ooit geld bij zich dus is erg lastig verkopen maar tot nu toe heb ik al 3 dozen (20 donuts per doos) in totaal verkocht. Ik ben lekker bezig haha. We sparen voor een tripje naar disneyland.

Also mijn studieles leraar heeft een eenwieler in de backroom en daar was ik achter gekomen dus ik vroeg of ik die mocht rijden en dat mocht! Na 8 maanden weer op een eenwieler gezeten en ik kan het gelukkig nog steeds erg goed. Ik was zo enthausiast dat ik 10 rondjes over de school campus reed en even spontaan alle schoolregels was vergeten haha #troublemaker (helaas was ik ook vergeten dat ik precies langs de office reed van de directeurs). Kom ik weer terug in het lokaal gaat ineens de intercom aan met het volgende gezegd door mijn directeur: "Attention students! This is just a reminder that there is absoulutely no use of unicycles, bikes, skateboard etc allowed on the school campus. Especially NO unicycles...Anouk.."

Zo niet goed als iedereen je bij naam kent, vooral alle directie leden :')

De volgende dag komt de vice directeur naar me toe en zegt: Anouk did you ride a unicylce at the campus yesterday?!

(ik kan voor geen meter liegen, lekkerr handig moment weer) Dus ik zo: "uh noo.." (komt een lachje op mijn gezicht)

Vice directeur: Are you sure ??

ik: Yeahh....(mijn lach word groter haha)

Vice directeur: No reason to lie, it was awesome!!!

Ik had goed in de problemen kunnnen komen haha gelukkig mogen alle leraren en alle directie leden mij pfieuwwww :') (teachers pet....woopsie)

Naja dat was zo een beetje mijn laatste maand, als ik iets ben vergeten typ ik dat wel in mijn volgende blog. Goodnight iedereen! :D

(ik hoop zo erg dat mijn Nederlands docenten dit niet zien, oh god die krijgen echt een hartaanval of die stoppen gelijk met hun werk haha)

Reacties

Reacties

Mama

Hoi schat,
Wat een hilarische blog weer! ????
Je maakt wat mee zo.....
Blijf lekker genieten van alles.
X ????

Mama

Hmmm, die emoticons worden als ???? Weergegeven.
Maar ik heb nergens mijn vraagtekens bij hoor....... ;-)

Joy Bouman

Anouk ik ben echt jaloers, klinkt allemaal zo gaaf !

Corrie

Mmmm Ghetto, wiet, is maar goed dat ik je moeder niet ben anders moest je naar huis komen hahahaha! Super leuk verhaal weer en also (doe er ook maar wat amerikaans tussen net als jij) weer veel meegemaakt. Moet wel heel gaaf zijn allemaal! Geniet nog maar lekker.

Jacco

You go girl!! Haha!

Sara

Hi Anouk! Ik heb een paar vraagjes aan je, kan je me alsjeblieft een mailtje sturen? SaraDoedens@gmail.com , je blog is echt heel leuk om te lezen!

Stefan Mylene Sten

Wat maak je veel mee! Leuk om te lezen, blijf genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active