anoukintheusa.reismee.nl

Arizona & College orientation

HOLA!

Hier is dan de update vers van de pers van afgelopen week. Ik ben afgelopen weekend met mijn familie hier mee geweest met hun trip to Arizona en het was super tof! Ik dacht dat het een camping trip was en toen bleek het super luxe te zijn. We zijn om 8 uur 's ochtends uit Fullerton vertrokken en het is een 4,5 uur drive to Arizona, Lake Havasu. Cousin Spencer nam zijn vrienden mee die ik al kende dus dat was leuk en Cousin Adrienne was er ook bij dus super gezellig! Ik maak echt deel uit van hun gezin en dat is echt heel fijn. Toen we na die lange drive eindelijk rond 2 uur waren aangekomen was ik helemaal verbaasd omdat ik een camping trip had verwacht. Het was een super mooi appartementencomplex waar we in verbleven aan het water en ze bleken dus een eigen grote boot te hebben en we zijn gelijk die dag nog op het water gegaan en het was zooo mooi langs de bergen en palmbomen met de radio op de boot met allemaal patriotic songs. Het was echt super warm in Arizona, ongeveer 48 graden dus als er geen water was geweest was ik gestorven. Gelukkig konden we de boot midden op het lake stil leggen whenever en in het water springen als het te warm werd.

Lake Havasu grenst aan Colorado river en het is echt mega, maar super mooi. We zijn tot 10 uur op het water gebleven en dan moet je de weg nog terug vinden naar de grote haven en er zijn allemaal kleine aftakkingen in dat lake dus we waren verdwaald geraakt en waren in een zandbank terecht gekomen met de boot dus moesten we met zn allen de boot uit om de boot uit de zandbank te duwen. 's nachts in zo een mega lake het water in was wel even spannend maar wel super tof.

Uiteindelijk de weg terug gevonden en ik was helemaal kapot van de intensieve dag dus zijn we gaan slapen. De volgende dag hadden we weer een hele dag op de boot en het was echt weer super. Ik was aan het verbrande dus ik moest een shirt dragen zodat ik geen kreeft werd. Ik zwem trouwens echt als een verdinkende hond dus iedereen lachen als ik in het water was haha anyway ze hebben bij Lake Havasu een brug die noemen ze de london tower bridge en blijkbaar zijn dat echte stukken van de brug in Engeland, maar het is super mooi.

Ook omdat er geen wc nearby is moet je dus als je moet plassen de boot stoppen en in het water gaan staan en daar plassen. Maar 1x waren we met zn allen gewoon ergens gestopt om het water in te gaan en een vriend van Spencer ging op zo een verlaagt stukje staan van de zandbank en ik dacht oh dat doet hij gewoon om lager te staan maar blijkbaar was hij aan het plassen maar dat had ik even niet begrepen dus ik ga er naast staan omdat ik wou zeggen kijk ik ben nu eindelijk groter omdat hij lager stond maar toen probeerde hij dus uit te leggen dat hij aan het plassen was en ik begreep het somehow steeds niet totdat iedereen schreeuwde HE IS PEEINGGG

en toen wist ik niet hoe snel ik weg moest komen haha

De laatste dag, dus zondag, moesten we om 6 uur opstaan zodat we nog konden wakeboarden en dat was super tof. Ik denk dat ik mijn favo nieuwe sport heb gevonden. Iedereen zei oh je gaat niet kunnen staan nog op het water maar dat komt nog wel. En toen lieten ze me in het water en meteen de eerste poging kwam ik al omhoog en stond ik op het water en iedereen super verbaasd haha.

Na het wakeboarden hadden we boot weer terug gekoppeld aan de auto en waren we weer opweg naar huis. Dit keer ging ik mee met Adrienne. Op de heen weg zat ik bij Spencer en zijn vrienden, omdat Adrienne die dag later pas naar het lake kwam ivm werk.

Adrienne ik hadden een hele gezellige roadtrip gehad. Bij de drukste In&out (die heeft de lekkerste hamburgers en chocolate shakes!!) gestopt die precies in het midden zit van al die drukke punten, Las Vegas, Lake Havasu en Los Angeles dus ik heb nog nooit zo een drukke burgertent gezien. Maar het eten was er vrij snel. Adrienne en ik gingen de honden ophalen van de doggy daycare. De ramen waren open en de deense dog was naar buiten aan het hangen en ik vroeg nog van hij gaat er toch niet uit springen en net toen Adrienne zei nee dat doet ze nooit toen we bij haar in de straat langzaam reden maakte de hond ineens een backflip uit het raam. De hond mankeerde niets en was al naar huis gerend. Was even schrikken maar alles is oke.

Ik ging die avond gelijk terug naar het appartement en ik kwam thuis in een leeg huis want mijn roommate kwam pas de dag erna thuis uit San Diego. Dus ik had take out food opgewarmd.

Maandag was ik bored en ik dacht he mijn bed moet nog in elkaar worden gezet dus dat ging ik maar proberen. Het was een hele struggle en eigenlijk kwam ik een paar handen te kort. Gelukkig had een paar voeten dus ik heb na 3 uur mijn bed in elkaar gekregen en de lades voor onder het bed. Super trots dat ik was dat ik het helemaal zelf had gedaan zo geiriteerd was ik toen ik thuis kwam van starbucks en er een latje was uitgevallen. Gelukkig alles kunnen repareren en nog steeds trots haha.

Dinsdag had ik International orientation op mijn college en het was echt super gezellig. Ik heb al super veel vrienden gemaakt vanuit de hele wereld. Uiteindeljik wou ik met allemaal tegelijk zitten bij lunch dus ik heb iedereen aan elkaar voorgesteld en een tafel gecreeerd. Het waren 6 jappaners, 2 zweden, 1 rus, 4 brazilianen, 1 engelse, 1 koreaan, 1 argentijn, 1 oostenrijker, 1 saudi arabier, 1 turk en ik als enige nederlander. Er waren geen andere Nederlanders haha en heel weinig blonde mensen dus iedereen dacht dat ik russisch was. Ik had wel een meisje gezien met een Amsterdam trui. Dus ik helemaal enthousiast naar haar toe bleek ze braziliaans te zijn en nooit in Amsterdam te zijn geweest haha.

Ook heb ik kennis gemaakt met de mascotte van school. Pete the Pirate haha.

Na de orientation kwam Montana mij ophalen en zijn we voor het eerst boodschappen gaan doen. ALLES IS ZOOO DUUR. Ik heb mij nooit gerealiseerd hoe duur alles is totdat ik zelf alles moest betalen.

Gisteren bedacht ik ineens heel spontaan dat ik het sporten weer wou oppakken en ik had de soccer coach van het college team geemaild net zoals de tennis coach van het college team. Ik kreeg van beiden gelukkig een enthousiast mailtje terug en ik mocht meteen soccer try outs doen om 2 uur 's middags. Ik was de enige die try out kwam doen en mocht mee trainen met het soccer team. Ik was op hetzelfde niveau en hij was blij verrast maar het team is al bij elkaar sinds summer practice en daar was ik al niet bij dus hij had mij aangeboden dat ik wel mee mocht trainen maar hij wist niet of ik mee kon doen in het team. Want iedereen is al op elkaar ingespeeld. En soccer season is al in de fall semester. Dus in de avond belde de tennis coach en die zei dat tennis season in de spring semester is dus dat hij mij graag bij het team wil hebben en trainen in de fall. Dus ik heb er voor gekozen om tennis te gaan doen en dan in de spring tennis wedstrijden ga doen en soccer practice ga doen vanaf de spring zodat ik in shape ben voor soccer season volgend jaar fall.

Maandag begint school en ik vind het super spannnend, maar heb er ook wel zin in haha het is heel dubbel.

Dat was weer een lange blog maar dan zijn jullie weer updated :D

Ik heb bijna geen internet dus sorry als ik nooit of nauwelijk reageer xo

Reacties

Reacties

Corrie

Wat een leuke verhalen weer Anouk! Je begint alweer lekker in het half engels te schrijven of was dat nooit over gegaan? Ik heb hier niet zoveel blogs van je gelezen :-)
Grappig, Lake Havasu zijn wij vorig jaar ook geweest!
Succes met je school, gaat helemaal goedkomen. Kus

Laurian

Hoi Anouk,
Lekker nog even genoten voor het serieuze werk begint.
Heel veel succes op school en met je tennislessen en ik wens je een mooie tijd toe. Knuffel van Laurian

Oma

Weer genoten van je laatste 2 verhalen.
Het is wel spannend allemaal
N

Tante nel

Zo nu ook je laatste verslag gelezen wat een mooie trip heb je gemaakt dat is genieten ,top !????

Jacco

Haha lekker busy Anouk! :) Leuk om te lezen!

Sandra (kennis van papa en mama)

Heb genoten van je blog, super om te lezen. Heel veel plezier en succes! Voortaan geen Bridget Jones Dairy maar die van Anouk! Liefs Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active