anoukintheusa.reismee.nl

Spring break 2k15

hallo iedereen :D

het is alweer een tijdje geleden maar ik wil toch nog heeel graag vertellen over mijn drukke maar geweldige spring break.

Spring break is een week lang vakantie en voor alle scholen is het een verschillende week, ook als de scholen in hetzelfde district zitten. Het is eigenlijk een soort meivakantie, maar dan cooler omdat het natuurlijk usa is haha.

Op vrijdag nam iedereen afscheid van elkaar natuurlijk allemaal weer heel dramatisch alsof ze allemaal weg gingen voor een jaar. En toen begon de leuke week waar ik al het hele jaar naar uit heb gekeken!

Vrijdagavond van spring break heb ik weer kleine pool party gehad met een paar van mijn vrienden en hebben we een kampvuur gemaakt en smores gegeten. Die jongen heeft zelfs een kabelbaan in de achtertuin dus dat is echt super gaaf. Ook heeft hij een eigen bioscoop kamer dus het is echt de perfecte chill plek.

Op zaterdagochtend ben ik mee gegaan met een vriendin die een vrouwen feest had in haar kerk. Zij gaat naar de allergrootste kerk in los angeles en dan een kleine tak daarvan dus gelukkig zaten we niet in die grote kerk waar 3000 mensen naartoe gaan. Het was erg gezellig en heel erg veel lekker eten en heel veel interessante verhalen. Het maakte het ook wat interessanter omdat het eigenlijk een all black church was en die zijn altijd erg gezellig. Ik viel natuurlijk heel erg op maar ik ben super goed geaccepteerd. Na dat kerk gebeuren dat trouwens ontiechelijk lang duurde (5 uurtjes) zijn we gaan winkelen en heeft ze mij thuis gebracht. Er waren zoveel impulsen dat ik daarna gelijk in slaap was gevallen terwijl het pas middag was. In de avond heb ik nog wat leuks gedaan met een andere vriendengroep.

Zondag was het zo warm (33 graden) dat ik met een paar vrienden ben wezen indoorschaatsen om het wat frisser te krijgen. Daarna zijn we naar een sushi restaurant gegaan en heerlijk gegeten.

Maandag ben ik naar disneyland gegaan! Want ja dat kan natuurlijk niet ontbreken he als je vakantie hebt in California. Van de vroege ochtend (7 uur) tot de late avond (11 uur) ben ik in disneyland geweest met vrienden.

Dinsdag ben ik wezen hiken met vrienden en daarna moest ik naar school in de middag om te repeteren voor een toneelstuk waar ik in speel. Naja speelde want die is nu gecanceld omdat al de hoofdrollen niet op kwamen dagen op die dag, dus mijn drama leraar was pissed en heeft de play gecanceled.

Woensdag ben ik naar Manhattan beach geweest met vrienden. Dat was erg gezellig en daar heb ik ook een youtube video van gemaakt die is te vinden op mijn channel. Na het strand waren we naar het beste fast food restaurant gegaan van california!! In & out :D Ik ga dat zo erg missen he wanneer ik terug kom omg. De beste burgers in de wereld kan je daar krijgen. Daarna zijn we weer naar die vriends huis gegaan met zwembad en kabelbaan etc.

Donderdag ben ik naar Universal studios geweest. Dat was echt geweldig haha de wachtrijen waren alles behalve lang en voor alle achtbanen konden wij zo doorlopen. Na het park in geweest te zijn en een tour te hebben gehad over alle filmsets in hollywood zijn we gaan winkelen in de universal studios walk. Ze hebben daar allemaal super veel gave winkels en lekker eten en goede muziek. We zijn bij johhny rockets wezen eten en toen hebben ze smileys gemaakt van ketchup op ons bord en ik krijg de leukste smiley natuurlijk haha en alle obers waren aan het dansen en zingen het was super grappig en erg hollywood. We waren zelfs getuigen van 2 amerikaanse tv series , dat was echt super gaaf.

Vrijdag heb ik hetzelfde gedaan als dinsdag en in de avond kwam een goede vriendin (eigenlijk een nicht hier van mij) terug uit colllege voor 2 dagen all the way from Northern Cali. We zijn uit eten geweest met de familie en daarna naar een horror film gegaan.

Zaterdag kwamen de kleinkinderen van mijn hostmom bij ons langs en zijn we met hun wezen spelen in het park haha nou dat was best vermoeiend en ik kreeg gelijk respect voor alle ouders en ik had gelijk in mijn hoofd dat ik echt nog minstens 10 jaar wacht met kinderen haha. Super veel werk man en dan moet je ook nog 24/7 op ze letten. Het zijn wel erg leuke kinderen dus dat scheelt. Ze zijn 4 en 1 jaar oud. De 4 jarige noemt mij Tante noekie.

Zondag ben ik wezen shoppen voor een promdress in downtown LA, helaas niks gevonden maar zal het snel vinden. Hoop ik!

Helaas is spring break nu alweer over en schrijf ik deze blog vanuit een computerlab op school haha.

adios amigos, spreek jullie later weer haha !

(ik heb het heel lang uitgesteld om dit af te typen dus dit is allemaal van 14 tot 27 maart haha)

Reacties

Reacties

Dana

Leuk hoor Anouk, je boft maar ????

Samira

Geweldig verhaal Anouk !!
Geniet nog vd laatste weken !!
Liefs vanuit Hoofddorp xx

Mama

Meid, wat heb je toch een zwaar leven! Hahaha.
Ik hoop dat je straks nog kan wennen in het totaal niet glamarous, saaie kikkerlandje! Tot over 2 maanden schat!!
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active