anoukintheusa.reismee.nl

Prom 2k15

Hallo lezers! :D

vorige week vrijdag heb ik dan eindelijk prom gehad! Het moment waar ik al het hele jaar op heb gewacht (:

Het was senior ditch day dus geen seniors zijn naar school gegaan zodat ze zichzelf klaar konden maken voor prom. Ik bleef bij een goede vriendin slapen van donderdag op vrijdag zodat we tegelijk konden op tutten bij haar thuis. In de ochtend heeft haar moeders donuts voor ons gehaald bij de plaatselijke donut shop! Zo lekker (:

Toen hebben we paar uur netflix gekeken en onze nagels gedaan! Daarna was het dan toch echt tijd om ons klaar te maken voor prom in downtown LA :D

Haar moeder is een kapster en een fotograaf dus zij heeft ons haar gedaan en ik heb nog nooit zo lang stil gezeten denk ik haha! Denk ongeveer 1,5 uur totdat ze klaar was met al dat haar dat ik heb op mijn hoofd :o

toen moest ik ook nog eens 40 minuten stil zitten voor make-up! Ik zeg nooit meer haha alleen nog maar voor als ik een bruiloft heb Ofzo dit was verschrikkelijk. Het resultaat was geweldig, daar was ik wel erg blij mee haha

Toen we klaar waren zijn we naar het park gegaan om foto's te maken in onze grootse jurken en alle kleine meisjes wouden met ons op de foto omdat we net prinsessen waren haha zo cute!

Het prom thema was Old Hollywood (:

Daarna ben ik naar een andere vriendin gegaan omdat ik in een hummer limo zou gaan met 22 andere mensen! We hadden 1,5 uur gewacht op 1 persoon maar toen we eenmaal in de limo zaten was het echt super leuk :D en dan arriveerde wij in stijl in downtown LA bij een groots gala evenement! Het was een oude bank en toen we binnen Kwamen kregen we een lichtstok van piepschuim en iedereen was daarmee in de lucht aan het zwaaien! Er was een lopend buffet en een grote eetzaal waar iedereen ging eten. Het eten was jammer genoeg erg slecht... Tijdens het eten heb ik met vrienden een leuk kaart spel gespeeld "Cards against humanity", dat spel is echt een aanrader!

Ik had even een film moment op prom. ik ging mijn eten halen en een meisje had een glas water in haar handen maar zij liep achteruit en ik liep gewoon. Zij botste tegen mij aan maar het water ging over haar hele jurk...ze keek me zooo boos aan terwijl zij achteruit liep. En iedereen die er om heen stond moest eventjes naar adem snakken en oh zeggen want ze keek zooo pissed. En ik alleen maaar sorry zeggen...uiteindelijk langzaam weg gelopen van dat plaats delict haaha en ik heb haar nooit meer gezien..maar dat was even een moment waarvan ik dacht 'Oh god dit kan zo uit een film komen, ze gaat me echt aanvliegen in een paar seconden'

Toen iedereen klaar was met eten hadden we dessertS met chocolade fontein en cheesecake en dat was erg lekker haha. Daarna kon het feest beginnen en ging iedereen de dansvloer op. Er Waren zelfs pool tafels daar en een photobooth :D

je kon jezelf zelfs gratis laten tekenen bij een Kunstenaar. Het was zoo Amerikaans en geweldig dat ik het nooit meer zal vergeten!!

Ik hoorde heel vaak de opmerking: Hey Elsa! How is it going? :D

puur omdat ik een blauwe jurk aan had en blond haar heb haha 'so racist' :P

Toen het was afgelopen om 12 uur kregen We allemaal goodie bags met een fotolijstje erin en een paar rozen daarna werden we weer opgehaald met de limo en bracht iedereen naar de afterparty. Dat was super leuk en toen we thuis kwamen bij mijn goede vriendin thuis had ik honger dus zijn we met zn alle vertrokken om ergens eten te halen in onze pjays. Haha nog nooit eerder gedaan maar was best hilarisch om te doen! Met mijn nederlandse klompen sloffen aan.

Toen we in de ochtend wakker werden had de moeder van die vriendin van mij pannenkoeken gemaakt voor ons, zooo lekker en hemels na zo een lange nacht. we hebben de hele dag na prom niks anders gedaan dan films kijken en middagdutjes haha

Dit was een feest om nooit meer te vergeten <3

NOG 3 WEKEN EN DAN GRADUARION AND THAN VAKANTIE!!

Reacties

Reacties

Jacco

Haha, leuk. Jammer dat er nog niet een paar foto's van jou in jurk bijzitten Elsa... :)

ans van Noord

Hoi lieve Anouk. Nog even gauw je 3 laatste verhalen gelezen voordat je weer op de nederlandse bodem landt. wat beleef je daar toch zo ontzettend veel leuke dingen. In een hummer limo zitten !! super met al die meiden. Ik kan alleen maar meepraten over Disney en de universal studios.
Nog veel plezier met je moeder en oma daar en we zien je weer in Nederland. Tot dan en dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active