anoukintheusa.reismee.nl

Halloween preparation & school stress

Hoi allemaal!

Het is alweer eventjes geleden dat ik hier wat heb geplaatst. Mijn laatste post was van toen ik ziek in bed lag. Inmiddels ben ik helemaal uitgeziekt en is school gestegen in zijn stress level. De dag nadat ik de vorige blog had geschreven kwam ik terug op school omdat ik projecten moest inleveren, ik voelde me toen nog steeds beroerd. Toen ik mijn tekenklas had was er een jongen in mijn klas die heel lief starbucks medicine ball tea had gekocht omdat ie nog wist van maandag dat ik zo ziek was met geen stem. Echt super lief!

Ook ben ik erachter gekomen dat er een bekende youtuber/viner bij mij op school zit, Brent Rivera. Hij zit met mijn vrienden in een mathclass.

Die vrijdag voelde ik mij nog steeds niet op en top maar wel al een stuk beter dus ben gewoon naar mijn 7 am workout class gegaan. Daarna zijn we weer met het hele team breakfast gaan halen. Dat wordt nu echt een traditie. Na breakfast wouden we nog tennis spelen met z'n allen en toevallig zijn de ouders van een jongen uit mijn team de eigenaar van een fancy tennisclub dus konden we daar met z'n allen gratis naar binnen!

In de avond was ik gevraagd om naar een feestje te komen en ik twijfelde nog maar daar had ik niet lang de tijd voor gekregen of ze stonden al voor mijn deur met de auto. Ze waren bang dat ik anders niet zou komen haha. Op het feestje waren 5 duitse meisjes en ook al heb ik maar heel kort duits gevolgd op school ik begreep elk woord die er gezegd werd. Mijn oudleraren zouden trots zijn haha. Ik had die meiden alleen niet verteld dat ik Nederlands was dus ik zat een beetje mee te luisteren als ze in het Duits aan het praten waren. Na 2 uur kon ik het niet meer volhouden want toen zeiden ze iets grappigs, dus ik lachen en alle 5 die meiden kijken verschrikt op en vragen mij vol verbazing of ik ze kan verstaan haha. Er was ook een jongen die een beetje dronken was en dacht dat ik russisch was en mijn naam Ivanka was. Uiteindelijk was het een super gezellig feestje en ben ik ook blijven slapen.

In de ochtend zijn we wakker geworden doordat de 2 naaste buren een mega ruzie hadden over de hond van 1 van hun omdat die overal aan het poepen was door het appartementen complex en de eigenaren het niet opruimen en mensen glijden erover uit. Super veel geschreeuw en gevloek en dreigementen. Ik dacht dat ze elk moment op de vuist konden gaan. Dat was in ieder geval erg lekker wakker worden. Toen we toch wakker waren hebben we het appartement opgeruimd en eieren gebakken.

Skyy kwam mij daarna ophalen en toen zijn we gaan shoppen! Coast Plaza is een hele mooie fancy mall close to us en ze hebben super veel mooie winkels. Ik heb veelste veel geld uitgegeven maar wel in de uitverkoop en aan dingen die ik nodig had dus opzich goed gedaan. We zijn ook naar een thrift store geweest en daar heb ik ook veel leuke dingen gevonden voor minder geld dan normaal! We hebben nog heel erg gelachen omdat je je naam moest doorgeven aan het personeel omdat ze je naam op de paskamer schrijven. Ik zei "Anouk" en we liepen naar de paskamer en we bleven maar zoeken naar mijn paskamer bleek ze "Aknu" te hebben geschreven.

Zaterdagavond zou ik met het tennis team een bbq hebben maar de jongens zijn slecht in planningen maken en in reageren dat het uiteindelijk niet door ging. Dus om 11 uur 's avonds had ik Skyy maar gebeld want ik verveelde me zo erg en had zoveel energie. Uiteindeljik hebben we Kayla en Kaylyn opgehaald en hebben we er een meidenavondje van gemaakt. Trip naar de supermarkt gemaakt want die zijn hier bijna 24/7 open en we hebben allemaal lekkere snacks gehaald. Om 1 uur 's nachts belden de jongens van het tennis team of ik nog wou chillen haha maar ja toen had ik al plannen.

Die zondag was een lekkere rustdag, beetje huiswerk gemaakt en uiteten geweest met een vriend in de avond.

Op maandag had een jongen uit mijn klas al zijn moed bij elkaar geraapt om mij mee te vragen voor lunch die middag. We zijn naar een heerlijk sushi tentje gegaan en het was super gezellig.

Dinsdagavond ben ik even wezen uitwaaien op het strand met een paar vrienden.

Die donderdag toen ik na school onderweg was naar de front gate van het appartementen complex gebaarde mijn oude buurman, die nooit praat en de watchdog van de buurt is, naar mij dat ik naar hem toe moest komen. Dus ik netjes naar hem toe gelopen en toen maakte hij zo een "volg mij" gebaar. ik wist al waar hij heen wou want in dit appartementen complex is er een groep skater jongens rond een jaar of 17 die hun eigen garage hebben en daar altijd chillen. Die buurman nam mij daar dus naartoe en toen ik awkward voor die schuur stond en alle jongens gelijk omkeken wees mijn oude buurman naar de jongens en toen naar mij en liep weg. Super awkward stond ik daar voor die garage. Ik heb me netjes voorgesteld en toen ik weer weg wou lopen kwam mijn oude buurman met een grote glimlach en een stoel aanzetten. Skyy was op mij aan het wachten dus ik moest echt wacht maar heb hem vriendelijk bedankt en ging er snel weer vandoor.

Skyy en ik zijn voor halloween kostuums gaan kijken in de avond en na 5 uur paste ik eindelijk in een kostuum. De rest was allemaal huge. Uiteindeljik is het een Alice in Wonderland costume geworden en Skyy is een Zombie Nurse.

Die vrijdag ja je raadt het al workoutclass, breakfast en tennis spelen bij fancy tennisclub. Die vrijdag ging ik carpoolen met een groepje jongens van het tennisteam en ik zat frontseat dus ik was ook gelijk de DJ! Blijkbaar zat er een super goed nummer in mijn playlist en ging er helemaal in op met zingen. Totdat ik door had dat iedereen in de auto naar mij met open mond aan het staren was en iemand zei "DAMN YOUR VOICE IS BEAUTIFUL!!" toen was ik gelijk gestopt met zingen haha.

In de avond ben ik naar Disneyland geweest maar het was so crowded dat ik er echt ongelukkig van werd. Ook toen we net bij security waren en ze net in mijn tas aan het kijken waren realiseerde ik mij dat ik mijn zakmes die ik bij mij draag als self defense perongeluk nog in mijn tas zat die ik nu mee had naar Disneyland. PANIEK! Ik dacht echt dat ze dat mes zouden vinden en mij op het eerste beste vliegtuig naar Nederland zouden zetten. Gelukkig hadden ze niet in de zijvakken gekeken. Ik weet niet of ik gelukkig moet zeggen want zo goed zijn de controles dus helemaal niet haha.

Omdat het so crowded was en wij er both niet happy van werden zijn we om 11 uur 's avonds weer weg gegaan en hadden we besloten een trip naar de supermarkt te maken. Eenmaal done in de supermarkt liepen wij weer met volle handen naar buiten en toen kwam er ineens een beautiful boy langs ons naar binnen lopen. Toen we in de auto zaten en bijna weg reden heb ik Skyy gechallenged om zijn nummer te vragen en als ze erin zou slagen om zijn nummer te krijgen dan zou ik trakteren op ijs. Nou heeft Skyy echte Lady balls dus die loopt gewoon naar binnnen en komt naar buiten met zijn volledige naam en nummer. Heel toevallig is zijn naam ook Skyler dus dat was best grappig.

zaterdagochtend terug gekeerd. Uiteindeljik bleek het net zo crowded te zijn dus schoten we er nog niets mee op helaas.

Zaterdagavond was mijn neefje Aiden jarig en dat hebben we gevierd met de familie. Super gezellig! ik ben een echt familiemens en voelde me weer helemaal thuis bij hun. Ze hadden Nathan (neefje van 5 waarvan ik de favo tante ben) niet verteld dat ik zou komen. Dus toen hij mij weer zag voor het eerst in 8 maanden was hij helemaal blij en geshockeerd. Daarna begon hij grapjes te maken zoals "What's your name again?" en toen ik hem aankeek van ben je serieus toen lachte hij en zei hij heel sassy "I know you're my Tante Nouk, i just havent seen you in so long" en liep weer sassy weg haha. Toen ik weer weg ging was hij heel verdrietig en wou hij mij niet loslaten omdat hij dacht dat ik weer voor heel lang weg zou zijn. Hij vroeg nog "Are you going to stay in this world now or are you going home again?"

Maandag was het super koud en regenachtig en als het regent in california kunnen alle automobilisten ineens niet meer rijden ofzo en wordt iedereen helemaal gek omdat het voor hun best speciaal is om regen te zien. Het regent hier misschien 10x per jaar.

Dinsdag heeft Christina die ik ken via een vriend mij uitgenodigd voor een halloween feestje zaterdag en super excited om daarheen te gaan!

Het is zo druk met school de afgelopen weken dat Skyy en ik even onze hoofden leeg wouden maken en hebben we doelloos 2 uur lang heen en weer gereden over Pacific Coast Highway while jamming to oude goude nummertjes. Daarna nog even uitgewaaid op het strand en daarna weer naar huis.

Donderdagavond was ik met een groepje vrienden uitgenodigd bij een jongen uit mijn klas en blijkbaar woont hij in een super grote mooie mansion. De stoel in zijn huis was zelfs zo mooi dat ik niet eens mijn tas op die stoel wou zetten, laat staan zelf op die stoel gaan zitten. Uiteindelijk hebben we het veelste laat gemaakt en ik helemaal vergetende dat ik 7 am workoutclass heb en de rest allemaal vrij is op vrijdag. Om 1 uur 's nachts thuis aangekomen had ik zoveel trek in ijs dat ik driekwart van de bak heb leeg zitten eten. Gelukkig 5 uur later kon ik alweer opstaan om dat ijs er weer af te sporten.

Vandaag was ik om stipt 7 uur binnen net zoals de rest van de meiden. Er was maar 1 jongen optijd en de rest kwam allemaal binnen druppelen at least 30 minuten te laat. Ze waren allemaal naar een festival geweest dus opstaan was beetje lastig voor ze aangezien ze 2 uur slaap hadden gehad. Ze waren alleen nog gekomen voor de overige 1,5 uur voor onze breakfast traditie haha.

Ik was super moe na die workout en heb een super lange nap genomen, toen ik wakker werd was ik helemaal in de war hoe laat het nou was. Maar goed dat ik zelf wakker was geworden want 30 minuten later werd ik opgehaald door een braziliaans vriendinnetje van mij, Christina. We zouden namelijk costume shopping doen voor haar. 5 uur lang hebben we gezocht en uiteindelijk heb ik iets super tofs voor haar gevonden uit al die rekken wat zij eindeljik mooi vond en paste. Ze heeft alleen de bovenkant gekocht want ze vond een broekje niet nodig. Toen ik erover na ging denken dat ik morgen naar een College party zou gaan en een alice in wonderland outfit had voelde ik mij toch niet zeker genoeg dus heb ik vleugetjes en een groene bootyshort gekocht en mezelf tot tinkerbell omgetoverd. Volgende week ga ik naar een ander soort halloween feestje en daar naar toe kan ik wel mijn Alice in wonderland outfit aan haha.

Nou dat is er allemaal de afgelopen weken gebeurd, lekker veel weer maar goed dan is er weer wat leesvoer op deze blog!

Tot volgende week <3

Reacties

Reacties

Mama

Hey feestneus!
Je bent al lekker ingeburgerd (bak ijs leeg lepelen) ;-)
Je zou bijna vergeten dat je daar bent om te studeren. Gelukkig gaat het op school ook goed! Geniet maar lekker zolang het kan, dat pakt niemand je meer af. XXX

Laurian

Hou Anouk, ga je nu ook nog naar school af en toe? Als ik je verhaal zo lees rol je van het ene feest in het andere (maar school is natuurlijk saai en daarover valt weinig te melden).
Veel plezier en doe voorzichtig!

Corrie

Tja, ik snap best dat je niet eerder tijd had om te schrijven. Met al dat gefeest :-) Geniet maar lekker hoor Anouk! XXX

Jacco

Man! Echt! De stress druipt er vanaf... niet normaal gewoon :) :) :) :) :)

Bianca

Hey Anouk! Je moeder heeft mij ook toegevoegd en ik kan nu dus ook die zware blogs van je volgen!!! Ik heb echt met je te doen hoor.....zware tijden voor je hahaha
Ik blijf je blogs nu lezen....leuk!!!!
Veel plezier en groetjes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active