anoukintheusa.reismee.nl

Halloweekends!!

Hoi lieve Hollanders <3

Het waren weer 2 drukke gezellige weken helemaal in het teken van Halloween. De weekenden in de toeloop van Halloween worden hier "Halloweekend" genoemd. Mijn eerste college halloween party was 2 weken geleden op zaterdag en het was super gezellig.

Ik was uitgenodigd door een brazliaanse vriendin van mij, Christina. Een vriend van haar gaf het feestje en ze wou dat ik mee ging met haar en haar boyfriend en een andere vriend. Het was nog een heel gedoe want ze had een heel sexy korset gekocht voor het feestje maar toen moesten we terug naar de feestwinkel om hem aan te krijgen want dat was een hele struggle. Ik ben als tinkerbell gegaan en zij als een soort burlesque meisje. Tinkerbell was heel toepasselijk, omdat de vrienden waarmee ik naar het feest ging super lang zijn haha. Mijn bijnaam op het feestje werd toen ook al gauw Tinky!

Het was heel gezellig ondanks ik niemand kende behalve de 3 vrienden waarmee ik was gekomen. Mij kenende maakt het niet uit dat ik niemand ken op een feestje want tegen de tijd dat het is afgelopen heb ik hele nieuwe vriendengroepen gecreeerd. Ik heb veel vrienden aan het feestje overgehouden en ben ook al vaak over de vloer geweest bij ze, super gezellig!

De volgende dag had Skyy me opgehaald, omdat ik een project moest afmaken voor mijn photoshop class en die opdracht had ik lekker lang uitgesteld want die moest de volgende dag af zijn en we hadden er 3 maanden de tijd voor gehad. Maar he uiteindelijk is het project super tof geworden. Ik moest haar meerdere malen fotograferen en dan haar 6x photoshoppen in haar auto. Het regent hier niet en uit alle dagen dat het had kunnen regenen regende het natuurlijk precies die dag dat ik foto's moest maken buiten. Gelukkig waren de foto's prima en heb ik het project op tijd afgekregen en natuurliijk een A+.

Maandag had ik weer een toets voor music appreciation class en ik dacht dat het slecht ging maar toen ik de toets had terug gekregen bleek ik gewoon een mooie B te hebben! Paar uur voordat ik naar het Halloween feestje ging op zaterdag was ik bij elkaar gekomen met mijn studygroup om te leren dus dat heeft zeker geholpen.

Dinsdag is taco tuesday geworden! Dan zijn de tacos in restaurants hier maar 2 dolllar en dan krijg je een hele maaltijd en het is super lekker.

Tijdens het eten van tacos kwam het onderwerp halloween ter sprake en dat ik nog nooit een pumpkin had gecarved. Meteen liet iedereen alles vallen en hadden we de rekening betaald en zijn we hals overkop naar de winkels vertrokken om spullen te kopen voor pumpkin carving. Het was super gezellig om te doen en heel erg lachwekkend haha. Mijn eerste pumpkin was super goed gelukt en beter dan de vrienden die het vaker gedaan hebben.

Ik heb wel begrepen dat iedereens favoriete holiday hier Halloween is haha althans voor Colllege students.

Vorige week woensdag heb ik Skyy geholpen met het kostuum van een vriend. Ze wist namelijk niet hoe ze moest strijken dus zijn we naar haar Oma's huis gegaan om een strijkplank te halen en een strijkijzer. Haar Oma was super lief en wou gelijk dat we even bleven kletsen. Uiteindelijk hebben we daar 2 uur gezeten en over van alles en nog wat gepraat. Eenmaal bij Skyy thuis heb ik haar leren strijken. (Niemand had ooit kunnen dromen dat ik iemand zou helpen met iets huishoudelijks)

Die donderdag had ik zoals gewoonlijk tennis practice en na mijn practice ging ik mij omkleden. Eenmaal uit de kleedkamer gelopen hijs ik mijn broek op en ik scheur er zo uit...had ik een mega scheur precies bij mijn kont. Gelukkig had ik een extra outfit meegenomen voor some reason.

Donderdagavond moest ik naar een piano recital voor extra credit voor 1 van mijn klassen. Het was best wel een slechte dag (die hebben we allemaal wel eens) dus als troost ben ik na de recital naar het huis gegaan van een goede vriend van me en heb ik zijn ice cream gegeten en hebben we Rockband gespeeld! Het was super gezelllig en had mijn dag zeker beter gemaakt haha.

Vrijdagavond hadden we Sydneys (andere beste vriendin van Skyy) verjaardagsfeestje wat ook gelijk een halloween party was. Het was super gezellig, ik was er al sinds 2 uur 's middags en heb geholpen met decoreren. Dit keer was ik Alice in Wonderland ipv Tinky. Het was heel leuk en kende iedereen van vorige feestjes. Na het feestje ben ik bij Skyy blijven slapen en op zondag hebben we breakfast gehaald met iedereen.

Skyy had echt de meest verschrikkelijke week waarin niets goed ging dus die had even haar favoriete eten nodig dat dus 1 uur reden was vanaf huis en daarna was ze gelukkig al wat vrolijker.

Maandag was het halloween!!! Zoveel mensen kwamen verkleed naar school, was heel leuk om te zien. Het was een super goede dag want mijn tekening made the top of my class. Dus dat betekent dat ik een A+ had gehaald maar ook dat hij in de hall of fame kwam te hangen in de gang. Ook heb ik 2 stickers in de les gehad bij music appreciation class omdat ik goede antwoorden had gegeven. Ik zou toch zweren dat ik in college ben nu haha.

Maandagavond heb ik Halloween gevierd en hebben mijn vrienden mij geforced om trick or treat te doen omdat ze vinden dat ik iets gemist heb in mijn jeugd. Dus hup ik weer in mijn tinkerbell outfit haha. Lekker veel gratis snoep gehaald. Ook zijn we naar dit haunted house geweest in Castle Neighbourhood. the Castle in die buurt is het huis die elk jaar wordt omgetoverd tot een haunted house. De mensen die daar wonen zijn super rijk en deon alles op hun eigen kosten om iedereen een super leuke halloween te geven.

De volgende dag zijn Skyy en ik naar de Supermarkt geweest omdat de dag na halloween al het snoep 70% korting is! Dus lekker ingeslagen haha.

Gisteren had ik tennis practice en mijn Coach was zo trots op mijn vooruitgang en dat was zo fijn om te horen haha. Hij was helemaal verbaasd toen ik aan het spelen was.

Vandaag had ik weer de 7 - 9 am workout class en daarna in plaats van breakfast moest ik gelijk naar huis omdat ik om 11 uur een vriend moest helpen met zijn film productie voor zijn class. Ik was eventjes actrice voor hem voor 2 uurtjes en nu ben ik spullen bij elkaar aan het brengen voor een sleepover want mijn best vriendin van high school hier is visitng me vandaag samen met haar moeder!!! :D AAAH helemaal vanuit Las Vegas! Ik heb haar al 1,5 jaar niet gezien dus ik ben super excited!!

Meer daarover in mijn volgende blog!

Ciao :D

Reacties

Reacties

Oma

Dit was weer een super weekje. Ben ook blij dat het op college ook goed gaat,?
Geniet ervan.liefs en een dikke kus

Mama

Uitstelgedrag? Dat ken ik helemaal niet van je ;D
Gelukkig heb ik er nu minder stress van!
Dat je kleren strakker gaan zitten, komt natuurlijk door al die workouts!! X

Samantha

Je hebt het goed naar je zin zo te te zien! ???? Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat. Vind het heel knap van je!
Liefs samantha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active