anoukintheusa.reismee.nl

Blog verdwenen & morgen weg!

Hallo lieve vrienden!

Smile

Er is een storing op de site geweest waardoor mijn blog is verdwenen en ik weer helemaal opnieuw kan beginnen, ook al had ik pas 1 verhaal erop gezet het gaat om het idee haha.

Dus dit is mijn nieuwe blog en ik ga deze blog wekelijks bijhouden om jullie op de hoogte te houden van al mijn mooie avonturen in the USA.

Morgen vertrek ik al en ik ben nu nog bezig met het inpakken van mijn koffer, want ja die ging natuurlijk niet dicht. Ik mag voor een jaar maar 23 kilo mee.

(geloof me dat is echt te weinig)

Innocent

Ik realiseer het nog steeds niet echt dat ik Nederland en mijn vrienden en familie vandaag voor het laatst ga zien voor een heel jaar en dat ik pas over een jaar weer in mijn eigen bedje lig. het is een raar idee, maar ook heel leuk en spannend.

Ik vertrek morgen vroeg rond 9:00 naar New York met een deel van de toppers die ook naar Amerika gaan voor een jaar. Dan blijf ik 2 volle dagen in New York en dan op 2 augustus vertrek ik vroeg in de ochtend rond 7:00 in m'n eentje naar Los Angeles, op weg naar mijn gastgezin.

Ik heb al afscheid genomen van al mijn vrienden en familie in Nederland op een super toffe surprise party dag die ze hadden georganiseerd voor mij. Niet te geloven dat dat alweer een maand geleden is. Ik wil iedereen daar nog super erg voor bedanken, want ik heb echt een hele leuke dag gehad om nooit meer te vergeten!

Laughing

Morgen staan er nog vrienden en familie op het vliegveld om mij officieel uit te zwaaien.

Laat het avontuur maar beginnen, ik ben er klaar voor! ^_^

Tot volgend jaar iedereen!

Kisses & Hugs,

Anouk

Smile

p.s.

Als jullie op de hoogte willen blijven van mijn avonturen in Amerika dan kan je, je mailadres invullen bij mijn blog in de rechter kolom zodat je een melding binnen krijgt als er een nieuwe blog op staat.

(Als het je niet lukt of als het je niet precies duidelijk is waar je het nou in moet vullen dan kan je, je mailadres ook aan mij doorgeven dan doe ik het voor je

Innocent
)

Reacties

Reacties

Joëlle

Heel veel plezier en take care xx

Donna

Veel plezier lieve Anouk

Samira

Hoi Anouk,

Lehiba_s@.. ben ik. Balen dat het weg was, maar leuk dat je een nieuw blog hebt. Ik ben benieuwd hoe je het hebt en zal vergaan in High School. Je begint ook maandag begrijp ik. Heel veel plezier daar! Enjoy and have fun!!

Greetz,
Samira

Je AK leraarke

Hallo Anouk,
Zo nu en dan hoor ik allemaal goede dingen over je reis. Ik ging eens kijken op je blog en las net je verhaal over die hele aardige docente Spaans. Je kan zo een boek schrijven!
He maar volgens mij heb je een toptijd daar en leer je ontzettend veel van al die nieuw mensen die je ontmoet!
Heel leuk hoor! Ik zou ook wel op een veranda in California willen zitten. Met een koud pintje erbij dan!
Heel cool dat je daar zit. Veel succes en plezier nog daar!. Ik zit nu in lokaal 132 met een paar strafleerlingen......Gr M. Delmeire

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active